فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

 با توجه به روند افزایشی پروازها در زمینه پرداخت بهای سوخت با شرکت‌های هواپیمایی پیگیری لازم را داشته باشد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خطاب به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گفت: فرودگاه بین‌المللی آبادان یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران و نخستین فرودگاه بین‌المللی در کشور است که تا پیش از جنگ ایران و عراق یکی از بزرگترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رفت.

محمدرضا رضایی با اشاره به جلسه‌ اخیر با مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان افزود: این جلسه در مورد مکاتبه با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص اخذ دو درصدی بهای فروش هر لیتر سوخت تحویلی به هواپیماها از شرکت ملی نفت و تصمیم اخیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص پرداخت نقدی بهای سوخت مصرفی شرکت‌های هواپیمایی رایزنی‌هایی صورت گرفت.

وی با اشاره به افزایش 10 پرواز رفت و برگشتی در مسیر تهران ـ آبادان ـ تهران از خردادماه سال جاری به آمار پروازهای هفتگی آبادان خبر داد و گفت: وصول درآمدها در پیشبرد و تحقق اهداف نقش به‌سزایی دارد و ما در این خصوص تمام همت خود را به‌کار گرفته‌ایم.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان تصریح کرد: از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان می‌خواهیم با توجه به روند افزایشی پروازها در زمینه پرداخت بهای سوخت با شرکت‌های هواپیمایی پیگیری و همکاری لازم را داشته باشد.




:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت